Klubmodul henter siden
Vagt for 2019 KMD Ironman Copenhagen
Tilmeldingsfrist er overskredet
I år prøver jeg at holde styr på hvem der vil hjælpe ved at lave det som en Event - Det er ganske gratis og man får en fin trøje, en flaske vand og en Yankiebar fra KMD Ironman for besværet - og et bidrag til klubklassen.

Hvis der er nogen der har mod på at stå lidt tidligere op og lave kaffe/købe morgenbrød til deltagerne bliver det refunderet af GTK!

Håber vi kan samle 15 i år - og igen i år har aktive deltagere som Thomas der har overskud til også at heppe på hepperne - ellers må vi jo gøre hvad vi kan for at få de trætte GTK''''ere helt igennem løbet igen i år!

Martin (igen i år ansvarlig for Amager ruten, så jeg kommer rundt på MC og snakker med jer)
Tilmeldte
1 /40
Tilmeldingsfrist